Facts every week


På bilden har ni mej tillsammans med twinsen Michaela och Daniela, från kryssningen!
Glömde visst att laga "facts-every-week" grejen förra veckan så här kommer den nu lite mitt i allt annat.
 
- Jag är den typen av människan som bli jätte lätt nervös och osäker och jag kan ibland hata mej själv för det...
- Jag älskar att skratta och jag gör det typ hela tiden.
- Jag har alltid samma problem på mornarna då jag stiger upp och inte vet vad jag skall ha på mej för kläder.
- Jag har jätte svårt att lita på människor, endast dom riktigt närmaste.
- Jag älskar musik, mitt liv utan musik skulle inte vara ett bra liv.
- Jag kan inte åka varken bil, tåg eller buss utan hörlurar och musik.
- Jag älskar mat, vräker alltid i mej en massa,
- Perioden vi har i skolan nu är den intressantaste hittills men jag är allt annat än koncentrerad på lektionerna, gör allt annat än lyssnar och hänger med...
- Vi har fortfarande snö kvar och om en vecka är det första maj
- Förra året första maj tog jag årets första dopp men iår kommer det inte gå, finns fortfarande is kvar och är allt för kallt...
- Min fobi för sjukhus och allt med det kommer knappast aldrig att släppa, fyfan vad rädd jag är för allt sånt...
- Har fått många miljoner frågor om varför jag vill bli närvårdare om jag är livrädd för allt som har med sprutor och sånt att göra med och jag vet aldrig vad jag skall svara på det...

Kommentarer
Postat av: Elionia

va fin blogg du har :)

Postat av: Martina

Hej!!, Jag är med i en stylingtävling på facebook och om du röstar på mig kan DU vinna en GOODIEBAG från GLITTER med vårens stora trender. Jag är bidrag nummer 1. RÖSTA RÖSTA!!! Nr. 1 Nr.1 Rösta NU innan tävlingen avslutas och du förlora chansen att vinna. https://www.facebook.com/pages/Valengallerian/198672793486086?fref=ts
Peace out!!!

2013-04-23 @ 23:11:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0