Facts every week


- Jag hatar då det är så himla kallt ute ännu och vi är i mitten av April redan...
- Jag skulle villa ha mörkbrunt hår igen som jag hade för ungefär fem år sedan, har tröttnat på blont.
- Jag skulle kunna leva på nudlar, för det är påriktigt bland det godaste som finns.
- Jag blir nästan aldrig avundsjuk eller svartsjuk, tycker det bara är så fånigt.
- Hatar personer som har skit dåligt självförtroende och tror inte ett dugg på sej själva, bara falska människor enligt mej..
- Tycker att baksmeten är mycket godare än själva kakan.
- Jag har aldrig rapat (inte som jag minns i alla fall), bara som liten bebis.
- Jag har 5 pojk kusiner och 1 flick kusin.
- Kan inte förstå att jag har köpt tre stycken telefoner på två år.
- Jag tycker att jag är ibland allt för bra på att få saker sönder.
- Jag kan verkligen inte sitta stilla, det finns allt för mycket energi i mej, speciellt i skolan...
- Jag har fobi för allt som har med sprutor, tandläkaren och sjukhus överlag att göra med och jag skall bli närvårdare.
- Jag kan lyssna på en och samma låt om och om igen och folk kan verkligen bli irriterade på mej, speciellt min syster.
- Jag kan verkligen inte spara pengar, någonting jag är jätte dålig på...
- Jag föredrar heldre svenska filmer än engelska för då slipper jag läsa texten, fast engelska filmerna är nog oftast bättre.

Kommentarer
Postat av: Jarina

Den där tredje sista stämmer så tusan!!!!

2013-04-11 @ 18:39:10
URL: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0