Facts every week


- Om exakt femton dagar drar jag iväg till Stockholm tillsammans med min bästa vän.
- Om en månad och fyra dagar fyller jag sjutton år.
- Jag skall sommarjobba hela sommaren i Täktom, där jag oxå var förra sommaren.
- Jag är jätte dålig i skolan, dels beror det på att jag har inlärningssvårigheter...
- Det är bara åtta veckor kvar till sommarlovet, åtta veckor?!
- Jag älskar sena sommarkvällar med bra sällskap.
- Vi skall högst antagligen ha släktträff i sommar från pappas sida och vi är över 50 småkusiner.
- Tredje året på närvårdarlinjen tänker jag välja akutvård (så som det sr ut nu) och dra till Vasa eller någonstans ditåt och studera mitt sista år där.
- När jag var mindre pratade jag nästan bara finska med alla och nu kan jag ingen finska alls typ.
- Varje gång jag tankar min scooter står jag och drar in den goda bensindoften, doftar så himla gott.
- Jag är beroende av tuggummin, jag har alltid ett i munnen förutom då jag äter nåt annat, men direkt då munnen är ledig så tuggar jag alltid på ett.
- 2013 har varit det bästa året hittills i alla fall.
- Jag kan prata hur mycket och hur länge som helst i ett sträck om precis vad som helst.
- Alla som ser mej första gången tror att jag är jätte blyg och tystlåten, men känner ni mej så är jag allt annat än det ska ni veta.
- Då jag är sur eller riktigt förbannad brukar jag oftast hålla det innanför mej, för tycker det är fel att utsätta en kompis för mitt humör. 
- Jag är emot mobbning och allt som har med det att göra för jag tycker att alla människor är lika mycket värda och bra på sitt eget sätt. 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Fin bild!

Sv. Ja, tycker jag med :)

2013-04-04 @ 18:27:18
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Jätte intressant fakta! ;) Och fin bild. :)
SV: Haha, tack! :D

2013-04-05 @ 21:54:05
URL: http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0