Jag + träning


Under de senaste åren har jag varit den mest slöaste personen som säkert finns. Jag älskar sporter och har själv hållit på med olika sporter i många många år som liten, men allt det är slut nu och har inte egentligen någon bra förklaring till varför jag slutade heller. Men nu har jag lagt upp ett mål åt mej själv: Skall ut och jogga så ofta jag bara hinner, ungefär 2-3 gånger i veckan hoppas jag på att jag hinner, skall oxå besöka punttis i Hangö så ofta jag bara hinner och kan. Skolan tar ju förstås en massa tid och den kommer alltid före träning. Jag kommer att klara det om jag bara sätter mej på det, har jag gjort det en gång i tiden redan så skall det inte vara så svårt att få upp kondisen till lika bra som den var för några år sedan. Och jag hoppas att träningen ger en massa bra resultat och att jag kanske skulle börja koncentrera mej i skolan lite bättre med, hahha jag är skit dålig på det skaa ni veta. Kommer såklart att uppdatera er här med om hur min träning går osv. Önska mej lycka till! :) 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0