Allting står stilla...

Livet står stilla, allting står stilla! Vill inte gå till skolan, vill inte stiga upp på mornarna och är inte ett dugg intresserad av skolan längre. Ungefär allting är tungt och jobbigt just nu, jag har en sån stress på mej nu gällande skolan, att få alla kurser godkända och försöka hinna med kompisarna på sidan om! Jag är slut varje kväll och tvärslocknar direkt då jag lägger huvudet på dynan. Det leende som jag hade på läpparna för många veckor tillbaka är långt långt borta och kommer ta tid innan det kommer tillbaka igen, saknar mitt gammla jag! Snart är jag på mina egna ben igen bara det värsta är förbi. Mitt i allt skolbabbel planerar jag nu helgen som kommer bli härlig med ett gäng fina kompisar och fornäldarna :)

Kommentarer
Postat av: Celine

Älskar röda converse av någon anledning! Haha :) Har inga själv men ändå :)

2013-09-09 @ 19:54:01
URL: http://celinelf.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0