Högsåra

På fredag morgon fick jag planerna klara för hela helgen, jag åkte nämligen med min faster, hennes gubbe, deras hund och min kusin ut till Högsåra till deras stuga/hus. 
Vädret var helt underbart när vi anlände till Högsåra på fredag kväll, vi började kvällen med att cykla omkring i byn och fotografera i den vackra skärgården och havsutsikten, härligt!
Fasters finaste goldenretriver, Boby ♥
Vi har haft fest två dagar i rad i deras strandboda med allt möjligt shack, upplevt en finfin solnedgång, smakat på en och annan alkohåldryck, sett fulla människor, sett när en est pöjk föll i sjön, varit med tre stycken söta hundar, cyklat omkring och fixat cykelkeden på cyklen ett antal gånger klockan tre på natten, suttit utanför ett utedass i flera minuter, skrattat åt allt, lyssnat på musik och ätit fasters goda goda mat! 
Har oxå hunnit besöka Farmors Café och ätit en jätte jätte god tårtbit för ett ganska dyrt pris. Fotograferade även lite får som vi såg längs med vägen.
Dit for vi med bil men var tvungna att årdna skjuts hem av någon som var på väg mot Hangö på söndag kvällen eftersom fasters bil for sönder, så vi åkte båt hem som tog lite på två timmar, det var jätte kallt och ganska långtråkigt men hem kom vi och jag har en underbart fin helg bakom mej! :)
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0