Saknaden efter min storasyster

Idag packade vi våra båda bilar och styrde ett stort flyttlass till Åbo, till min systers lägenhet där hon kommer börja studera från och med måndag. Har bärt upp möbler till sjätte våningen i ett höghus, byggt upp möbler, städat, möblerat och lagat fint i lägenheten. Hann även göra ett besök till IKEA där vi köpte massa nya, fina och vita möbler. Hennes lägenhet är nog bland den finaste jag sett, liiiite avundsjuk nu... Ni får hålla utkik på hennes blogg (jarinafoto.blogg.se) där hon säkert kommer lägga upp bilder på hela lägenheten då den är helt klar. Nu skall jag försöka vänja mej vid att vara enda barnet hemma från och med nu och se framemot helgarna då jag får träffa min syster igen ♥

Kommentarer
Postat av: jarina

hihi fifi <3
du måst komma hit sen också!!!

2013-08-25 @ 21:29:26
URL: http://jarinafoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0