Sommaren böjar lida mot sitt slut...

Kan kortfatta sommaren 2013 med två enkla ord - bästa sommaren. Ni har aldrig sett en lyckligare människa som jag den här sommaren, ett underbart leende på läpparna varje dag, solsken så gott som hela sommaren, heta sommardagar, världens finaste vänner, härliga dagar i grannstaden, ute på landet, i huvudstaden, i Åbo och i Hangö. 6 första veckorna av sommarlovet spendera jag på jobb i Täktom med härliga och töntiga Täktom ungar, min lediga tid har spenderats i stan med favvo människor, haft härliga fotoshoots i härligt väder. varit på beachen, ätit en aning för mycket fetto mat och tränat inget alls! Kört massa kilometrar med min skoter, första sommaren jag varit fyra gånger upp med den till Ekenäs och tillbaka, första sommaren jag åkt longboard, första sommaren jag fick fira regattan med mina favoriter, första sommaren jag träffat en fin Holländare, första sommaren jag åkte till Barcelona, första sommaren jag varit den lyckligaste någonsin, helt klart första bästa sommaren ♥

Kommentarer
Postat av: NICOLE

sv hihi tack vad gulligt :D
Hoppas din helg var fin, kram :)

2013-08-11 @ 22:19:29
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Celine

- Härligt :)

2013-08-11 @ 23:30:29
URL: http://celinelf.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0