Lilla jul

Fredag - Hade kort skoldag och städade och pyntade rummet då jag kom hem, på kvällen drog jag till min Kusin Fanny för att ha filmkväll med henne. Kollade på två jätte bra filmer och bara myste i hennes säng med massa gott. Landade hemma kring 23 tiden och fortsatte kolla på film hemma, blev en sen kväll/natt...
 
Lördag - Syster tvingade upp mej 12 tiden, hon verkligen mutade mej med flera saker för att jag skulle stiga upp från min varma sköna säng. Till slut kom jag upp och åkte till stan för att gå till några butiker och julmarknaden i Brankis. På kvällen käkade vi julmat hemma tillsammans med familjen + systers pojkvän, farmor kom hit senare och vi drack glögg och åt pepparkakor. Ännu efter midnatt satte jag på en film och somnade nångång efter det.
 
Söndag - Idag, blev väckt 12 tiden men låg lääänge länge kvar i sängen för orkade verkligen inte stiga upp, åt mat och sen fortsatte jag ligga i sängen för usch förkylningen har verkligen tagit över hela mej nu, hinner inte bli sjuk nu för om fyra dagar lyfter planet och styrs mot Tyskland. Nu skall jag hoppa in i min onepiece, ta fram alla provpapper och läsa läsa läsa. Imorgon ny vecka och endast tre skoldagar för mej, woppidoo :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0