Sommar i Hangö ♥


Min inspiration till att blogga och att överhuvudtaget göra någonting ligger så pass lågt just nu att jag verkligen tvingar mej själv att uppdatera lite här emellan... Har jobbat för fullt hela veckan, jobbat den längsta dagen någonsin, från klockan 10 på morgonen till klockan 23 på kvällen, haft en lång sovmorgon som jag inte egentligen borde ha haft, försov mej rejält till jobbet, sisådär två timmar... Skall ännu orka jobba en dag denna vecka förän jag tar en ledig helg. Och istället för att deppa mej själv med att prata om jobb så skall jag nu tagga mej för en helg som kommer bli underbar med Hangö regatta och fina kompisar som kommer hit från Ekenäs. Hoppas ni får en awesome helg vart ni än befinner er, för jag kommer ha en riktigt härlig helg i min egen hemstad! :)
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Härlig bild! :) Trevlig helg^^

2013-07-05 @ 10:44:17
URL: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0