Man har roligast med dom man älskar


För en vecka sedan avslutade jag mitt första år som närvårdare med mina absolut favoriter, det bästa skolåret någonsin! Första gången i mitt liv som jag vågade in på något nytt, första gången i mitt liv som jag tog mej själv på allvar, första gången i mitt liv som jag måsta börja lita på mej själv, första gången i mitt liv som jag gått i skola i en annan stad än i min hemort, första gången i mitt liv som jag skulle pendla varje dag och första gången i hela mitt liv som jag har träffat dom absolut härligaste människorna. Jag har haft en utav mina bästa dagar i Ekenäs Axxell men oxå en utav de sämsta dagarna, jag har nästan skrattat mej igenom hela skolåret, fått kämpa en massa med proven, skrivit om många prov som gått åt skogen, gråtit på kvällarna för det har varit så jobbigt, skrattat så mycket att tårarna har kommit, haft både bra och dåliga stunder med klassen, har halvsovit igenom flera skoldagar, har tappat nerverna många miljoner gånger, har varit allt för mycket till harolds och äta på skoltid, si sådär 26 gånger eller vadå mera? Slösat för mycket pengar, varit arg då bussen aldrig kommit, men ändå har det varit det bästa året någonsin som jag aldrig kommer glömma, i höst börjar jag mitt andra år på närvårdarlinjen och förhoppningsvis blir det ett utav de bästa åren med, ångrar inte en sekund att jag valde att studera till närvårdare, det bästa året, året som förändrade mej till den lyckligaste personen ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Rubriken stämmer verkligen, fina bilder! :)

2013-06-09 @ 20:22:37
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Nicolina

Sv. Varsågod^^ Ha en underbar dag! :)

2013-06-10 @ 12:11:47
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Anonym3

Vad ska du göra på midsommaren ? Var ska du t.ex vara ? Svara !

2013-06-13 @ 12:15:22
Postat av: Josefin

Svar till Anonym3: Jag skall nog bara vara hemma tror jag, eller fara till stan med några kompisar! :)

2013-06-13 @ 16:33:26
URL: http://fotojosefin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0