På en vecka

 
Den här veckan har jag varit många timmar och långa dagar på jobbet, haft både bra och dåligt väder, roliga och tråkiga stunder. Har även hunnit ha riktigt trevliga kvällar med lite kompisar, fotat och njutit av sommaren. Och igår kom en stor nyhet hem som vi alla i familjen har väntat länge på, en ny bil. Så min midsommar kommer att bestå av bilåkning någonstans här omkring i Finland, mera än så säger inte mina föräldrar så får allt försöka gissa mej fram vart vi kommer att åka runt om i helgen! Skönt med tre dagar ledigt, trevlig midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hoppas du får en fin midsommar! :)

2013-06-21 @ 12:41:43
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej Josefin! Jag har tagit upp en så sjukt viktig sak i min blogg som jag vill ska nå ut till så många som helst, nämligen kropps och utseendehets. Så om du vill kika in och läsa och kanske tipsa någon om inlägget så är du guld värd.

http://joas.webblogg.se/2013/june/imperfections.html#comment




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0