två


Har haft en dålig vecka, två utav de sämre dagarna, två sömnlösa nätter, två hemska och tunga jobbdagar och två dagar med världens förkylning som inte vill släppa, aldrig haft sån öronverk som jag har nu, bihålorna sjuka och väldigt täppta, svullen och blå vänster arm/axel pga en sak som hände på jobbet, två dagar jag bara vill glömma och dra täcket över huvudet och vakna upp imorgonbitti med världens finaste leende på läpparna. Nu istället skall jag ta nya tag och ha en ledig dag från jobbet imorgon, dels för att jag inte är helt kry, helt slutkörd i kroppen och för att jag skall åka till Åbo för att ha lite egentid med min syster och besöka hennes lägenhet och försöka glömma allt och bara njuta av en dag i Åbo. Till helgen har jag planer och som skulle kunna bli en utav den bästa helgen men får se om jag får den jag vill med lockad på en super grej! Nu skall jag lägga huvudet på dynan och slå fast ögonen och vakna imorgon och vara glad och redo för en hel dags skoj i Åbo. :)
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0