Facts every week


- Om en dyga månad drar jag iväg på kryssning till stockholm med min bästavän.
- Jag har aldrig älskat skolan såhär mycket som jag gör nu.
- Jag har blivit vald till tutor (vänelev) åt nästa årets nybörjar elever i Ekenäs Axxell.
- Jag har aldrig hatat snön så här mycket som jag gör nu, försvinn!!
- Man kan säga att jag bor i Ekenäs, för jag är hemma i Hangö endast fyra timmar per dag + nätterna.
- Jag har fått sommarjobb i s-market men vet inte om jag skall tacka ja eller nej, jag hatade det jobbet men vill ha pengar.
- Jag älskar att bo i Hangö men allra helst vill jag flytta till Ekenäs, och på en gång.
- Jag har tappat intresset för fotograferingen, det är inte alls lika roligt mera som det var förut.
- Jag är beroende av att möblera om i mitt rum, jag kan göra det en gång i veckan om jag bara skulle ha tid.
- Jag har aldrig läst en hel kapitel bok, har alltid kommit på en bok till alla bokrecensioner som vi haft i skolan.
- Jag äger en Kymco dj 50s scooter, och den är finast!
- Bara snön smälter och man kan köra med scooter så tänker jag börja köra med scooter till Ekenäs.
- Mitt liv har förändrats till något helt annat under det senaste året och jag känner inte ibland igen mej själv, men jag har varit så jäkla lycklig så det är inget jag ångrar precis.

Vill även säga tack till alla era superfina kommentarer jag fått, värmer i hjärtat. Så roligt att se att så många gillar min blogg och vill att jag absolut inte får sluta blogga. Har funderat lite nu och som det ser ut nu så kommer jag att fortsätta uppdatera men inte lika ofta som innan, kommer att komma inlägg med bilder lite då och då, skall i alla fall försöka uppdatera med några inlägg varje vecka. Får se hur det går. puss :) 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0