Facts every week


- Jag bär nästan alltid ett halsband på mej.
- På sommaren blir jag jätte lätt brun, bränner mej sällan.
- Jag planerar och drömmer nästan varje dag om hur jag vill att min framtid skall se ut.
- Nästan alla som inte känner mej skriver mitt namn med "e" på slutet.
- om fem dagar fyller jag 17år.
- Jag dras till bloggar som har fina och många bilder, med lite text.
- Jag är intresserad av många olika yrken som inte alls har med varandra att göra.
- Älskar den här tiden på året då allt börjar bli grönt och varmare.
- Jag har sällan/nästan aldrig mitt hår fast, låter det alltid hänga och vara löst.
- Skulle vilja lära mej många språk helt utantill.
- Jag skulle vilja resa Europa runt, det skulle vara skit coolt.
- Jag älskar pop och feelis låtar, som t.ex. påminner en om sommaren eller ens minnen.
- Jag är totalt förälskad i alla kläder/väskor/skor som är utav märket Helly Hansen, speciellt rockar är en stor favorit. Och jag har ingen aning om hur många såna rockar jag har ägt, men ett antal!
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Fin bild! :) Ställ gärna några frågor i min pågående frågestund!

2013-05-04 @ 17:33:46
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Nicolina

Sv. tack för dina fina frågor! :)

2013-05-05 @ 11:12:06
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: madabouttea.se

Härlig blogg! :) Mycket av det där stämmer faktiskt in på mig med ^^ hehe

2013-05-10 @ 17:56:59
URL: http://madabouttea.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0