För mycket för att kunna tänka...


Eftersom vi har skolavslutning om ganska exakt en vecka så är det här mitt största problem just nu, vad skall jag ha på mej, vilket smycke skall jag bära och hur skall håret vara? Får allt försöka hinna lösa detta problem så snabbt som möjligt bara och ni får jätte gärna komma med fina idér såklart! :) Annars är jag jätte stressad, har en massa i skolan nu som skall bli klart före jag går på sommarlov, massa prov och läxor och jag har ingen ork och koncentration kvar + att min mage ger just upp hoppet med, fyfaan så sjukt man kan ha i ett ärr... Helgens planer är med klara, så lite positivt här mitt i allt annat. Nu skall jag tutta gott och tagga för en ny dag i Ekenäs! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0