I grannstaden hela dagen


Tog tolvans tåg från Hangö för att åka upp till Ekenäs för att träffa och umgås med lite vänner där hela dagen.

Vädret var ju det bästa om man kan säga så, över 20 grader i solen så vi satte ner oss på en gräsmatta mitt i centrum ungefär, där vi även hade picnik med lite Harold's mat och godis, där satt vi i ett par timmar och bara stekte i solen.

Och ibland blir man ju bara allt för slö så lite oseriösa bilder uppskattas väl utav alla någongång. Man blir som man umgås!

En lördag utan planer kan bli en hur bra dag som helst egentligen. Humöret har varit på topp, skrattat mycket, fotat någolunda mycket, ätit gott, varmt väder och framför allt hade jag det bästa sällskapet. Efter många timmar i Ekenäs så tog jag halv åttans tåg hem och nu är jag i Hangö igen, såna här dagar får gärna komma oftare. Hoppas ni med haft en helt awesome lördag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0