Att se bakåt i tiden...

Jag saknar förra året mera än någonsin, då var allt nytt i Ekenäs, hela jag förvandlades till en mycket starkare och bättre person, man lärde känna vännerna som betyder mest i ens liv idag och man var hela tiden lycklig och nöjd över allting. Det här skolåret har börjat på det sämsta möjliga sättet, massa drama, underkända kurser och ingen är riktigt nöjd framför allt inte jag, det saknas något i mitt liv och det är ett underbart leende på läpparna! Hela veckan har gått i ett, sova, vakna, skolan, hem, äta, sova, data, duschen, sova. Varje dag ser det likadant ut... Idag har jag varit till läkaren, fått recept på fyra olika mediciner som jag skall börja käka när magen är som värst och det är inget jag direkt ser framemot när jag inte vet hur min mage kommer reagera på dessa mediciner, bra eller dåligt! Nu tänker jag se framemot en fin helg som kommer spenderas i Rosala hos min mormor och morfar. Efter helgen kommer nya bilder, ha det bra tills dess :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0