Hangö-Ekenäs-Karis

Det låter väl rätt så dumt att jag räknat upp grannstäderna och har dem som dagens rubrik, men skall gå lite djupare in på det så ni föstår saken i det hela. Igen har en ny skolvecka börjat och här sitter vi med veckodagen tisdag. Skolan är jobbig men korta dagar, skrev läkemedelsmatten för fjärde gången igår och hur mycket jag än grät igår och hur arg jag än var så får jag snällt fara och skriva det ännu en femte gång... Men nu ser jag framemot hela resten av veckan, imorgon till Krematoriet till Karis med klassen och till knäppen på klassmiddag, på torsdag är det Ekenäs marknad med klassen, på fredag kalas för min 10åriga kusin och Ekenäs marknad på kvällen med härligaste människorna. Imorgon bjuder jag på bilder från min Karis resa, kika in då :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0