Finaste helgen på länge

Fredag - Hade en jobbig och tung dag på praktiken, klockan blev 2 och jag tog helg och förberedde en massa saker hemma inför systers 20 års kalas, Cindy kom till mitt på kvällen, vi åkte iväg till stan på pizza tillsammans med Jarina, Markus och Vega och senare på kvällen någongång efter 10 gick jag och Cindy över till Matilda på fest med annat shack. Landade hemma hos mitt med cindy kring midnatt och somnade på 2 sekunder!
Lördag - Fixade och doonade hemma med en massa tillsammans med Cindy, var ett varv till Täktom på dagen och sedan firade vi min systers 20 årsdag hemma hos mitt med en liten del utav mina alla släktingar. På kvällen packade vi ihop vårt och åkte till Täktom till Cindys där jag skulle sova över natten, vid 9 tiden for vi till Jacks på fest med annat awesome shack. Halv 2 tiden på natten blev vi alla såå sluta och trötta så vi begav oss hemåt mot cindys och sov där några timmar, härligaste kvällen på länge!! :)
Söndag - Sov inte ens halva dagen som vi trodde och hade planerat efter en sen kväll! Steg upp gladeligen kring 12 tiden fast vi var hur trötta som helst, en stund senare hämtade min syster och hennes pojkvän oss från Täktom och fortsatte runda på lite i stan och fotografera vid några stränder! Landade hemma hos oss, slöa bara på mitt rum i några timmar och sedan sökte Robin oss för att sedan åka tillbaka till Täktom där vi knöt fast pulckan i fyrhjulingen och lekte på. Där slutade min helg, somnade tidigare än tidigast på kvällen och var tröttare än tröttast imorse då klockan ringde 6.00. Nu har jag avklarat en till praktik dag, endast 6 dagar kvar sen slipper man helvetet! Skall försöka uppdatera lite oftare här, lovar inget men skall försöka... :)
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0