När man saknar sej själv...

Rubriken förklarar i stortsätt allt! Hela maj månad, nästan snart tre veckor har jag lidit av hög feber, en massa sjukhus besök, andningsattacker och igår fick jag beskedet om att jag har drabbats av en kraftig lunginflamation. Hela gårkvällen spendera jag min tid på Lojo sjukhus med en massa undersökningar och min första antibiotika kur på det. Jag är helt förstörd, ingen känner igen mej, jag skrattar inte för jag lider av all värk, mina ögon hänger och jag sover nästan hela tiden för annars gråter jag åt allt. Jag har ALDRIG varit så här sjuk och jag får verkligen anstränga mej för att få det här skrivet. Den här dagen har jag väntat på något otroligt länge nu och min morgon började med värsta illamående och yrsel men iväg till Ekenäs kom jag och skrev teoriprovet halvt sovandes och resultatet blev g o d k ä n t. Äntligen blev fröken här på bättre humör direkt och for vidare till halkbanan där jag klarade mej utmärkt. Har just sovit bort tre timmar av kvällen och varit på besök till Täktom men nu tar värken över hela mej och skall försöka få några timmar sovit innan det är dags för skola och ännu mera läkarbesök imorgon. Skall uppdatera er med förhoppningsvis mera positivare saker nästa gång. Ha de mycket bättre än mej ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0