Dom senaste dagarna...

Onsdag idag med datumet 11.12.13. Har just överlevt tre långa skoldagar från 8.30-16 med vård och omsorgsarbete hela tiden. Har skrivit tre prov på en dag och alla godkända, har sovit bort några lektioner och rasterna och kvällarna då jag kommit hem, snacka om att vara helt slutkörd. Nu är det endast sju skoldagar kvar innan jag far ut på praktik och kommer tillbaka till skolan först i April. Morgon dagens schema är fullbokad, först skola 8.30-14.15 sen fort fort hem och klockan 16 skall jag befinna mej i bilskolan på min första teoritimme. Nu skall jag planera helgen och tagga mej för ännu två skoldagar denna vecka... :)

Kommentarer
Postat av: Jarina

Hahah första bilden! Gör du ett kors med fingrarna? För att hon e "död"? Nej gud. Jag skrattar fullt. Imorgon ses vi! <3

2013-12-11 @ 20:56:46
URL: http://jarinafoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0