Sista veckan som underårig

Snart börjar det riktiga livet som man sett framemot så mycket den senaste tiden, min 18-års dag som jag firar om exakt 9 dagar! Den senaste veckan har varit så otroligt bra och dålig. Bilderna ovanför får förklara sitt och det är exakt såhär som mina dagar ser ut just nu. Förutom det här så börjar bilskolan lida mot sitt slut, har övervunnit mej själv och tandläkarskräcken, planerat min 18-års fest och andra året som närvårdarstuderande är snart slut. Den här veckan skall jag ännu orka två dagar i skolan, fira vappen riktigt ordentligt, planera in en födelsedags photoshoot, plugga till teoriprov och tagga mej för inssin nästa vecka! wohoo, life is pretty awesome ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0