Midsommar helg

Midsommar helgen har jag och många andra haft planerad en lång tid redan men det vara bara vädret som kunde avgöra allt och visst blev det som planerat och lite bättre till och med. Vi tog alla båtarna ut till en holme utanför Täktom som heter Granskär och firade midsommaren där med massa dricka, ätbart och tältövernattning.
Här är en del utav mitt härliga sällskap som jag umgåtts med hela helgen, det har inte kunnat bli bättre & vädret var inget att klaga på! :)
Vi hade en egen liten brasa på heeela fredagen där vi grillade korv, kött, majs, potatis och marshmallows. Det var den midsommaren, nu skall jag ta tag i min sömn och rätt rytm, spendera några dagar till ute på Rosala, träffa en efterlängtad kompis och njuta av fyra dagars ledighet ännu ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0