Helgen


Lördag: Tog tolvans tåg från Hangö till Ekenäs, mötte upp Izki och åkte iväg med hennes skoter omkring i Ekenäs, gick nog mest omkring och såg på folk och njöt av det fina vädret. Helt kul. Senare på eftermiddagen körde hon mej till min moster för att jag skulle hinna vara där några timmar innan jag skulle hem igen, såg efter mina kusiner en stund sålänge min moster gjorde nåt ärenden in till stan, så jag sysselsatt dom med att spela fotboll ute på den stora ängen vid dom, vi åt glass och hade det riktigt mysigt. Var hemma i Hangö igen lite efter klockan 18. Bästa lördagen på länge faktiskt! ♥

Söndag: tog en rätt så lång sovmorgon, steg upp strax efter 11. Har städat och fixat i rummet som gått som hela dagen. Har hunnit varit ute på en timmes länk med min syster, ljuvligt väder där ute. Nu blir det bara söndagsmys resten av dagen med några avsnitt utav One tree hill och tagga för en ny skolvecka och vappen! :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv. Joo, det har jag nog haft, själv? :)

2013-04-28 @ 17:33:46
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Nicolina

Sv. Tack det samma! :D

2013-04-29 @ 15:54:50
URL: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0