Min resa över helgen


På fredag eftermiddag lämnade vi Sibbo och åkte med buss till Helsingfors för att åka med Viking Line Gabriella till Stockholm. Hade kul på båten och i hytten, åt god mat och gick i butiker, kvällen slutade mindre bra. Huvudvärken kom smygandes och jag har aldrig varit så yr i huvudet som jag var då, började må sämre och sämre för varje timme som gick så jag beslöt mej för att gå och sova och somnade strax före klockan 1 på natten. Det visades sej att jag hade blivit sjösjuk med 15m/s som det blåste på havet...


Vaknade upp på lördagen strax efter klockan åtta, kände mej helt som en ny människa, huvudvärken var borta, yrseln var borta och jag mådde perfekt. Vi kom i land i Stockholm åt tio tiden, gick in till Gamlastan och där gick vi omkring i butiker och shoppade i ungefär fem timmar för att sedan gå tillbaka till båten. Vädret var varmt, +15 grader och full sol hela dagen!


Passade även på att fota tvillingparet i Stockholm eftersom vädret var så himla fint och jaa de är tvillingar påriktigt, liknar inte alls varandra på bilden men i verkligheten gör dom det, det är bara längden och hårfärgen som skiljer på dom, dom har till och med likadana rockar ;)


Har ätit allt för god och allt för mycket mat på båtens restauranger, men gud så gott det kan vara ♥


...Och sist men inte minst några bilder på mej och Michaela. Min resa började mindre bra men det blev ett desto bättre slut istället. Nu skall här ordnas och städas upp allt som jag redan hunnit rådda till i rummet, sedan skall scootern ut och rastas imellan och sedan tagga för en ny skolvecka. Hoppas ni med haft en lika awesomeee helg som mej och många andra :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder! :)

2013-04-22 @ 16:02:38
URL: http://linaspyssel.blogg.se
Postat av: Nicolina

Va kul och fina bilder! :)

2013-04-22 @ 17:15:27
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: ida|foto

så fina bilder :)

2013-04-22 @ 19:45:27
URL: http://iidas.webblogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

härliga bilder!

2013-04-23 @ 23:15:13
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0