Tyskland - Berlin

Kappsäcken står fortfarande i garderoben tom och kläderna finns på högar i min säng, sitter här och tömmer kameran och minneskorten tillika som jag laddar ner ny musik till min ipod. Imorgonbitti lyfter planet till Tyskland där jag skall spendera fyra dagar bland julmarknader, julshopping och familjemys. Kan inte förstå att dagen som jag längtat så otroligt länge på är nu äntligen här och har inte ett dugg resfeber ännu, hoppas den hinner komma ännu för det är den bästa känslan. Ses på söndag, nuu packa -->

Kommentarer
Postat av: emmi

Resefeber är när man inte vill åka och det känns som om man borde bli hemma, man får kalla fötter före resan. Tycker inte att det är den bästa känslan.

2013-12-04 @ 18:03:48
Postat av: Jarina

Svar till den där människan ovan: resfeber innebär att man är uppspelt och ivrig, eventuellt också lite nervös inför en resa, inte att man skulle vilja bli hemma. Bara så du vet.

2013-12-04 @ 21:37:58
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Haha tänkte detsamma när jag läste den översta kommentaren. What? Håller med Jarina!

2013-12-04 @ 22:55:43
URL: http://edorsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0