Fantastisk dag i Åbo

Herregud, vilken fantastisk dag jag haft idag i vackra Åbo tillsammans med Jessica och Izabell, hade även sällskap utav min syster Jarina och hennes pojkvän Markus oxå en stund. Vi har gått på en julmarknad mitt inne i centrum, kollat på julgatsöppning på gågatan, gått omkring i köpcentret Hansa och shoppade lite nytt, hört julmusik och äti god mat på Rax. Härligaste dagen på länge!
Efter många många timmars promenerande så är nu mina ben skit sjuka och totalvägrar att gå en endaste meter i dag mera så nu skall jag ta en dejt med sängen och ligga där resten av kvällen och imorgon skall jag sova minstsagt halva dagen, gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

mysigt!

2013-11-28 @ 22:18:10
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0