Täktom


Igår på kvällen körde jag upp till Täktom och mötte upp den här snyggingen, Cindy där! Det var dags för en fin fotoshoot med henne igen. Om ni minns så fotograferade jag henne i somras oxå.
Vädret var kanon bra och vi hade fotoshooten nere vid stranden inte långt ifrån där hon bor. Blev många fina strandbilder på en fin flicka. Här är mina fyra favoriter på henne!
Vi hann övningsköra lite oxå med min skoter, hon tyckte det var skit kul och var liiite sugen på att köpa min skoter då jag säljer den om ett halvt år ungefär!
Såklart skall fotografen oxå vara med på bild tyckte hon och klickade dom oseriösaste bilderna på mej. Inte den vackraste sidan av mej precis men ibland får man visa den oxå... Hade en finfin September fotoshoot med Cindy och hoppas du hittar någon fin bild du kan sno, snart igen hoppas jag? :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0