So much fun

Jag kan inte klaga på mitt liv för jag har världens underbaraste personer i mitt liv just nu, denna vecka har varit den jobbigaste någonsin med magkramper from hell, jobbig praktik, jobbiga dagar, jobbiga nätter, i stortsätt allt jobbigt. Tack vare mina finaste och ljuvligaste vänner står jag på benen fortfarande!
I helgen hade jag mina tre favoriter hos mej hela tiden, vi åkte långt in i Täktom skogana till ett grillställe med allt möjligt härligt shack och grillade och hade musik på en stund på kvällen tills vi åkte vidare till Karis bara för att. Kring midnatt stod vi bara i Karis och gjorde absolut ingenting, bra sysselsättning på en fredag/lördag natt. 
Somsagt, jag har varit sjuk, riktigt ordentligt sjuk och hela jag är förstörd. Jag trodde det var slut på mitt liv på söndagen då jag hade 21h i stäck magkrämpor och pauser då jag blev utan luft. Men här står jag fortfarande och kämpar vidare med en stor klump i magen och en tanke i huvudet som aldrig släpper, men tackvare mina härliga vänner som förgyller mina dagar så mår jag jätte bra och helgen kommer bli en stor favorit!

Kommentarer
Postat av: Johanna - Jojjoworld

Hej! Jag har börjat med veckans bild på min blogg och det skulle vara så kul om du ville vara med! :) http://jojjoworld.blogg.se/2014/april/veckans-bild.html Förlåt om du inte gillar denna typ av kommentar...

2014-04-06 @ 20:47:28
URL: http://jojjoworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0