Life is pretty amazing

I helgen då jag besökte Åbo passade jag på att fotografera årets första vinterbilder med min 7d, jag bara älskar min nya kamera ♥
Somsagt, vintervädret var helt otrolgt fint hela helgen och trots många minusgrader så är det så roligt att fotografera på vintern. Här på bilden är jag tillsammans med min storasyster framför Åbo domkyrka.
På söndagen innan jag tog tåget hem igen lyxade vi till det riktigt ordentligt och kockade ihop lövbiff åt oss och oj vad gott det var, ingen maträtt slår den! Nu var den fina helgen förbi och veckan har börjat på bästa möjliga sätt med min täktombuse och skrinning för första gången denhär vintern, härligt. Nu fortsätter vi med jobb hela resten av veckan och sedan en fantastisk helg som kommer bli grym :)

Kommentarer
Postat av: Jarina

Höhö snygga vi e :)

2014-01-21 @ 20:51:03
URL: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0