Holiday

Helgens tecken har gått ut på egen skolavslutning och dimission för tredje årets studerandena som fick en yrkesexamen, bland annat denna tjej uppe på bilderna, en kompis till mej från Täktom som nu studerat klart alla sina tre år och blev färdig Närvårdare på fredagen med inriktningen sjukvård och omsorg. Stort grattis och stort tack för att jag fick fotografera dina dimissionbilder! Hela lördagen sprang jag från stundetfest till stundentfest och åt massor av kakor och pratade med härliga människor. Lördagkväll firade jag ute tillsammans med härliga människor och tog det allmänt lugnt. Landade hemma hos favoritpersonen någongång efter midnatt och somnade där. Hela söndagen var en slö dag, vi steg upp kring halv 3 tiden och efter det solade jag på min fasters terass i två timmar tillsammans med olika kakor och fint sällskap. Gårkvällen var jag ännu till Täktom ett varv och kvällen slutade för mej strax innan midnatt. Idag sista lediga dagen före jobbet börjar påriktit! :)

Kommentarer
Postat av: Maolion

Fina bilder :)

2014-06-04 @ 17:25:56
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina bilder!

2014-06-06 @ 08:42:07
URL: http://byfia.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0