Not my way to live

Jag ljuger inte om jag säger att jag aldrig i hela mitt liv varit så här sjuk om man inte ser tillbaka på mej som spädbarn och livsoperationen. Sedan förra veckans söndag har jag legat raklång i sängen med hög feber och hosta något förskräckligt. Det var inte långt ifrån att jag skulle ha gett upp i förra veckan då jag var tvungen att inhibera allt med bilskolan, körkortet sköt upp sej några veckor, fick inte tid att planera min 18 års dag men hade endå en otroligt bra dag men världens överraskning. Jag blev så pass frisk och kry till torsdagen, till min stora 18 års dag att jag orkade åka till skolan och fira mej på kvällen. Fredagen likadan, jag orkade ha en liten fest hemma men efter det var det hänt igen. Hela lördagen och söndagen låg jag hemma igen med feber och någon inflammation i halsen/lungorna. Jag har inte ätit mat på en vecka för jag får ingenting i mej, lever på en smörgås, några glassar och massa dricka per dag och det är allt. Idag tog jag ett stort steg framåt och åkte iväg till sjukhuset där jag lämnade in lite prover och diskuterade med en sköterska, imorgon får jag svar på vad för infektioner jag bär på. Bli frisk nu Josefin, din kropp orkar inte mycket till!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fy vad tråkigt.. Hoppas du blir frisk snart, krya på dig :)

2014-05-13 @ 10:28:02
URL: http://mathildahenrikssonn.blogg.se
Postat av: sabina-ung mamma till 2

Men huvva :( Krya på dig!! :)

2014-05-17 @ 00:44:24
URL: http://saabiina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0