Strong with you

> Det här är den äckligaste årstiden jag vet...
> Har haft hemska gråt perioder den senaste tiden och nästan gråtit mej till sömns varje kväll, utan orsaker...
> Dagarna känns långa och stressiga...
> Jag och min Peepi pojke har varit tillsammans över ett halft år och det är otroligt hur mycket vi har varit med om tillsammans ♥ världens finaste!
> Jag har krockat med min bil, men som tur bara med garage väggen och det var väggen som fick ta emot värsta smällen, den väntar snällt på att få bli lagad och fixad igen och däremot fungerar min bil hur fint som helst utan några plåtskador, tacka vet jag min dragkrok!! ;)
> Höstdagar som dessa så skall jag nu laga ihop något gott att äta, göra min vardagliga tur till Täktom och sen det bästa av allt, bädda ner sej brevid favoriten.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0