Changes

Jag har varit blond så länge jag kan minnas och kommer alltid att vara det oberoende hur mycket jag än ändrar på hårfärgen eller inte, en gång blond alltid blond! Om tre dagar tar jag ett stort steg och går till frisören och ändrar hårfärgen till brun, ljusbrun till en början och får se hur länge jag kommer trivas med det... :) Andra förändringar just nu är att idag hade jag min sista skoldag på 3 månader, imorgon far jag ut på min första praktik på åldringshem och har aldrig varit nervösare och mer osäkrare som nu. Nog med det så är bilskolan igång på allvar och jag har redan suttit på 6 teoritimmar, nu inväntar jag min första körlektion som dyker upp vilken dag som helst. Nu skall jag äta pepparkakor, försöka bota nervositeten och kolla favorit serien på tv. Önska mej lycka till imorgon på min första dag på åldringshem! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0