Något ni inte visste...


Fyra stycken bilder utav den bättre sidan från mej och Jessica, från i lördags!

Jag borde egentligen inte finnas här nu om det inte skulle ha funnits så bra läkaren och kirurger för 17 år 2 månader 1 vecka och 5 dagar sedan, och tackvare deras fina jobb så lever jag nu ett helt underbart och friskt liv ♥
- Jag döptes till Josefin Lejonmark (min mammas efternamn), men när mina föräldrar gifte sig ändrade jag mitt efternamn till min pappas och heter nu Leskinen.
- Jag blir aldrig tilltalad mitt riktiga namn, endast i skolan utav några läraren! Familjen, släktingar och vänner kallar mej för Jossa eller Jossan och utav familjen blir jag även kallad för Jussi, Jussni, fifi...
- Jag har inlärningssvårigheter och dyslexi, men jag döljer det ganska bra bland med folk för tycker inte det är något vidare roligt att ha det. Men jag har övat upp mej och har inte lika svårt mera som förut. Jag kämpar med skolan, läser massor till proven och ändå får jag inget bra resultat, MEN jag har aldrig behövt gå om någon klass, läst vilkor eller haft underkända vitsord på betygen! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag jobbar ganska mycke men sku va rolit o fara på länk nån dag joo :)

2013-07-22 @ 22:40:50
URL: http://sofiachristineg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0