Släktträff i Rosala

Som jag nämnde tidigare så hade vi släktträff från min pappas sida igår i Rosala. Vi var många och det var endast två familjer som saknades. Och vädret kunde just inte ha blivit mycket bättre! :)
Vattnet visade +26 grader så det var bara att hoppa i och plaska där en stund med alla småbarnen, roligt och svalkande tillika i det varma vädret som vi hade.
Vi åt även god grillmat, många olika sallader, bröd och hade gott att dricka. Finsk sommarmat ♥
Efter många många timmar tillsammans med hela tjocka släkten på Laines gården gick jag "hem" till vårt med min syster och vår Holländska vän. Stannade till på några ställen längs med vägen som vi gick på och fotograferade lite härliga motljusbilder, eller härliga och härliga kan jag väl i princip inte kalla dom för vi är allt annat än serösa...
Sent på kvällen tog vi ännu båten ut tillsammans med min mormor och morfar och åkte omkring i den vackra Rosala skärgården i lite på en timme ungefär och kikade på den vackra solnedgången, tog även en snabb runda till holmen och hälsade på mina kusiner som var där och simmade i vattnet. Sedan somnade vi alla gott efter en heldags tjohej. Idag vaknade jag glad och pigg och redo för en dag i Åbo tillsammans med syster och Holländska Esther, shoppat lite och kollat in vackra Åbo och min systers lägenhet. Nu är jag hemma i Hangö igen och är tröttare än tröttast, skall avsluta kvällen tillsammans med hela familjen och imorgon tänker jag ta en rejäl sovmorgon för jag har inget jobb att gå till mera, wihuuu. Sedan skall jag spendera hela eftermiddagen och kvällen i Ekenäs med fint sällskap ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Va härligt! :)

Sv. Mmm :) Vara med kompisar och öva till moppekortet, själv?

2013-07-14 @ 22:09:17
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Nicolina

Sv. Okej, låter toppen! :)

2013-07-15 @ 19:12:29
URL: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0