Lördagens äventyr


Jag har varit i grannstaden Ekenäs hela dagen idag och som sällskap hade jag flickorna Izabell och Jessica. Kloka som vi e så tog vi skåldö färjan över till skåldö för att hälsa på vår lärare, och roligt hade vi det.

Jessica njuter av livet ute på Skåldö, vädret har varit stekhett och fint hela dagen :)
Mina härliga brudar ♥

& så har jag ju förstås varit till Harolds, chillat i simmis, kört över 100km, njutit av det fina vädret, skrattat och framförallt haft jätte roligt med det bästa sällskapet. Tänk så mycket roligt som kan hända på en och samma dag, snart tar vi om det här hörni brudar. Härliga lördag som ännu inte är slut, nu fortsätts det med one tree hill, lördagsgott och lite snack med min favorit person!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0