Jag som person några år tillbaka


Jag var någonting helt annat än vad jag är nu. Gjorde precis vad jag tyckte och ville, lyssnade typ aldrig på vad andra sa och jag hatade att gå i skolan, det var det värsta jag visste ungefär. Jag var säkert en av de mest envisaste personerna som fanns, jag befann mej ute 24/7, hängde med vännerna osv.


Efter att ha friidrotta i nio år, från 4år-13år så lämnade jag den bakom mej. Det var höjdhopp som var min grej och jag var/är nog fortfarande sjätte bäst i hela Finland i den åldersklassen som jag slog nytt rekord i. Efter året jag slutade friidrotta så var det innebandy som gällde, men det varade bara i ett år och sen dess har jag inte haft någon sport hobby. Min kondition vad på topp och jag orkade mycket mera förut men efter att jag lämnade friidrotten så har min kondition farit ner till noll och jag har ingen ork till knappt någonting, vilket är så himla synd. Men jag valde det själv och jag saknar inte precis tillbaka till friidrotten heller.


Varje sommar ända tills förra sommaren har jag hängt ute i Rosala, det har varit bland dom bästa sommrarna hittillis, men ingen sommar kommer att slå den som kommer nu. Där har jag hängt med släkten och vännerna, simmade mycket, körde fyrhjuling, åkte/körde båt, spelade kortspel sent in på natten, hängde varje kväll på TB i Rosala, var ute i byn varje dag med ett gäng vänner, åt säkert upp till 10 om inte flera glassar varje dag, fotat fina solnedgångar osv.

För att hålla er uppdaterade och när jag ändå inte kommer att hinna uppdatera er med något under helgen så fick det bli ett sånt här inlägg för omväxlingens skull. Tror jag aldrig har lagt upp något liknande tidigare heller. Skall så småningom oxå köra igång med en frågestund hade jag tänkt, där ni får ställa frågor som jag sedan svarar på i ett inlägg osv. Nu blir det fredagsmys och en dejt med sängen och andra avenyn.
 

Kommentarer
Postat av: Celine

- Tack detsamma :D
Min dag har varit helt okej, din? :)

2013-03-22 @ 15:54:16
URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Nicolina

Vilka underbara bilder!

Sv. Ska vara med mina kompisar, själv? :)

2013-03-22 @ 16:22:38
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: ERIKA EDORSSON

Älskar sånna här inlägg!

2013-03-22 @ 17:29:46
URL: http://edorsson.blogg.se
Postat av: Emma

Sv; TackTack :)

2013-03-23 @ 19:28:30
URL: http://byemms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0