Sluta blogga?


Bloggandet och uppdateringen blir bara sämre och sämre för varje dag som går och jag lider med den... Jag vill jätte gärna blogga och det är ett stort och kärt intresse som jag har, men att inte ha fotograferat på snart över en vecka och inte uppdaterat bloggen som jag gjort tidigare suger rejält. Mitt liv har förändrats till något helt annat under det senaste året då jag böt skola osv. Under veckorna är jag allt som allt hemma i Hangö fyra timmar per dag och den tiden spenderar jag åt skolan, läxor, prov och försöker umgås med min familj på sidan om, tiden är knapp och därför blir bloggandet som det blir, det står helt stilla på veckorna och på helgarna gör jag allt som jag inte hunnit göra på veckan. Skolan är skit jobbig för mej just nu, är mitt inne i den svåraste perioden och jag är helt slut på kvällarna då jag kommer hem och det har visat dåliga resultat i proven, jag älskar att gå i skolan, det är inte frågan om det men tiden är knapp så jag tänker lägga bloggen åt sidan nu och ta mej en djup funderare hur det blir i fortsättningen. Ni får jätte gärna säga er åsikt vad ni tycker med! :)

Kommentarer
Postat av: lydiamolins.blogg.se

Sluta inte blogga! Jag har tänkt så och lagt ner och startat nya bloggar hela tiden! Om du slutar blogga ni så kommer du ångra dig om någon vecka. Testa och kommentera fler bloggar så kanske det blir bättre! :)

2013-03-18 @ 20:07:46
URL: http://lydiamolins.blogg.se/
Postat av: Middy

Förstår hur du tänker, jag hade inte heller tid att uppdatera det blev typ mer som ett måste.
Om du tycker om att blogga och får glädje av det så tycker jag absolut att du ska fortsätta, för läsarnas skull oxå förstås ;)
Tycker din blogg ar super och du borde absolut tänka på det. Det är ju skönt att ha blogg och kunna skriva av sig osv men det ska ju vara för att det är kul och inte för att man måste.

Ha det super! kramar!

2013-03-18 @ 20:48:33
URL: http://Middys.blogg.se
Postat av: Emma

Eftersom jag gillar din blogg väldigt mycket, tycker jag inte du ska sluta! :)
Förstår att det är jobbigt för tillfälle om du har massor i skolan och sådant. Du kanske kunde ta en liten bloggpaus, och börja uppdatera igen när det blir lite mindre? :)

2013-03-19 @ 15:10:27
Postat av: Josefin

Det är så svårt att blogga när man egentligen inte har tid och lust till det.. Känns bara som ett måste då. Jag tycker absolut att du ska fortsätta med bloggen men du gör såklart som du känner för! Och man behöver ju faktiskt inte uppdatera varje dag heller :)

Sv: Men åh, tack, blir sååå glad av dina fina ord!

kram :D

2013-03-19 @ 21:10:52
URL: http://jjosefineklund.blogg.se/
Postat av: Betty

Åh nej snälla snälla sluta inte! Förstår att du inte har tid och såklart går skolan före, men man måste ju inte uppdatera jämt och ständigt heller. :) Älskar din blogg!

2013-03-20 @ 19:42:27
URL: http://bettys.blo.gg
Postat av: Middy

Svar: Självklart kommer jag fortsätta läsa din blogg, om du fortsätter blogga förstås! ;)

Kramar!

2013-03-20 @ 22:08:11
URL: http://Middy.blogg.se
Postat av: Sofia

Fina bilder :-D

2013-03-22 @ 13:42:31
URL: http://acordingtosofia.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0