Tisdag


Hej & hå. Här är det fullt upp och jag har egentligen inte tid att slänga in dethär inlägget men bara för att hålla er lite uppdaterade så tar jag fem minuters paus i från skolan och allt pluggande. Tisdag har vi idag och är mitt inne i den jobbigaste perioden i skolan, men om några veckor är allt som vanligt igen och jag kan sätta mera tid åt bloggen. Annars har det inte hänt något märkvärdigt under dessa två dagar som jag inte bloggat på, förutom att jag har bokat en resa, en kryssning till stockholm med en bra kompis från Sibbo som går i min klass. Dit kommer jag att åka den 19 April och är borta i några dagar och kommer bli riktigt kul med ett gäng sibbobor. Men mera om det då det närmar sig, nu väntar skolböckerna. Tjoohej

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0