The best thing about summer


Skolan är slut om en dag, endast våravslutning kvar och hänga för sista gången med sina vänner. Gräset är grönare än grönast och solen värmer och gör en brun.

Massa fina blommor växer och flaggan är i topp och svänger längs med den varma vinden.

Vi har en massa gott hemma nu oxå, eftersom det är min systers student i helgen och av såna här lappar möter man av då man kommer hem från skolan, ni vet den där känslan då man bara vill ha nåt gott och så möter man av det här... Nu skall jag ut och njuta av det fina vädret, åka till stan och handla och hjälpa till med att sätta upp ett stort tält. Uppdaterar er med massor av bilder så snabbt som möjligt. Puss och kram och hoppas ni får en riktigt bra början på sommarlovet ♥

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Ååh, vad jag älskar sommar!! :D

Sv. Ikväll skall jag ut med några kompisar, imorgon skolavslutning och på kvällen åker jag väll igen ut med kompisar och så kommer min syster hem :) själv?

2013-05-31 @ 09:18:04
URL: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0