En helg i Rosala

Helgen har jag firat i Rosala tillsammans med familjen hos min mormor och morfar. En fin helg med god mat, fint sällskap, många timmar på sjön och en massa fina upplevelser.
Vi gjorde ett besök till vår egna holme, kollade läget där och njöt av tillvaron. Jag hade min kamera med hela tiden, men det enda jag gjorde var att jag sträd med den och kom inte alls överrens med den, ljuset var dåligt och ingen inställning stämde överens med mej så mobilbilder från hela helgen får allt duga... :)
Vi besökte oxå två andra öar, Ådskär och Granholmen. Här är två bilder från Ådskär och där fanns en otroligt stor ankare, man kan inte föreställa sej hur stor den är egentligen om man inte ser den i verklighet, man kände sej verkligen jätte liten då man stod där. På Granholmen hälsade vi på hos några bekanta och satt där en stund och åt och drack lite gott. Nu är jag hemma i Hangö igen och har bara några timmar kvar av det här dygnet som jag skall avsluta på det bästa möjliga sätt, bada bastu och kolla solsidan. Imorgon ny vecka och nya bekymmer... :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Ååååh jag vill också! Nu e jag avundsjuk :(

2013-11-04 @ 16:35:37
URL: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0