För ett år sen och nu...

För ett år sen:
♥ Jag hade alltid pannluggen fast i spänne eller flätad pannlugg.
♥ Jag hade aldrig mitt hår fast, utan såg likadant ut varje dag typ.
♥ Jag älskade Adidas väskor och hade tre olika par.
♥ Jag hatade ordet träna och hade ingen inspiration till att fara ut och springa lite nu o då.
♥ Jag satsa allt i skolan och allt var jätte intressant.
♥ Jag tyckt om att gå i leggings, toppi och en stor tröja.
♥ Jag bloggade på min gamla blogg och satt bara in mobilbilder.
♥ Jag åt nudlar varje dag då jag kom hem från skolan.
♥ Jag hade en Nokia telefon som man inte kunde ladda ner någo appar på, instagram, facebook osv.
 
Nu:
♥ Har aldrig pannluggen fast i spänne och brukar bara ha det plattat och löst att hänga, ibland håret fast.
♥ Min klädstil: Jeans, skjorta/tröja, läderrock/Race Marine, halsduk, converse.
♥ Jag har en samsung telefon.
♥ Svarta väskor med nitar på är det finaste som finns.
♥ Jag älskar att träna, är ut och springer så ofta jag bara hinner.
♥ Jag har börjat satsa mera på min blogg och mina inlägg.
♥ Har börjat blivit mörkrädd på sista tiden, vet inte varför...
♥ Min mage ha bara mått skit å vari åt helvete den senaste tiden.
♥ Jag är beroende av cokis, och dricker det varje dag nu för tiden.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0