Nådendals spa

Hela helgen har jag varit på Nådendals spa, en tradition som vi gör en gång i året en hel helg med hotellövernattning, restaurang mat, simning och såklart sällskapet som är det härligaste. Det är så otroligt fint där och lika roligt varje gång. Fota inte så himla mycket men några hann jag klicka i alla fall :)
På lördag kväll fick vi vänta fleeeera timmar på att få mat, dels för att vi var 11 personer och alla stora bord var fullbokade och upptagna. Men när klockan äntligen slog 19 så fick vi plats i restaurangen och åt världens godaste mat, så himla gott att jag nästan dog. Efter 3½ timme i restaurangen avslutade vi kvällen med lite drinkar vid baren och babblade det sista innan läggdags i sköna hotellsängarna. Strax efter midnatt stängde jag mina ögon och 7 timmar senare vaknade jag och då var det dax för hotellfrukost, det bästa!
Simma gjorde vi i lite på 5 timmar allt som allt, alltid lika roligt. Bassängerna är inte precis gjorda för småbarn och med tanke på att vi hade såna med i vårt gäng så gjorde vi det mera roligare och hade med oss egna badankor som vi kastade på i flera timmar så att det känns i armarna idag, vattenkrig stod oxå på shemat och varenda en av oss blev nog dränkta och på hoppade av någon..
Denhär busungen samt min kusin har varit med oss hela helgen han oxå, har gosat och haft han i famnen så gott som hela tiden. Som han själv säger om man frågar: vems gullunge är du? "jossa gulle" och det har han sagt varenda gång som man frågat han i fyra år ♥
 
Nu är jag hemma i Hangö igen efter en awesome helg, skall överta soffan hela resten av kvällen och kolla på solsidan sen faller mina ögon fast ganska fort tror jag, inte världens bästa sömn den senaste natten. Imorgon skola och ny vecka...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0