You make me smile

♥ Det finns inte en endaste bild där jag inte ler.
♥ Det går inte en dag utan att jag skrattar.
♥ Ja e blondi, de räcker me att ni säger någo jätte dumt åt mej å ja tror på de och skrattar helt fullt ti de.
♥ Jag skrattar åt allt.
♥ Mina kompisar får mej at le varje dag, varje sekund, varje minut, varje timme.
♥ Mina kompisar hatar mitt skratt å dom påminner mej hela tiden om det.
♥ Jag kan börja skratta när som helst utan orsak.
♥ Tänker jag på ett roligt minne så kan jag mittiallt börja skratta åt det.
♥ Får jag höra någo jätte roligt skämt så kan jag skratta åt det i timmar och aldri sluta tänka på de.
♥ Jag skrattar jätte lätt åt personer som gör bort sej totalt.
♥ Jag e nolo när jag skrattar.
♥ Jag behöver bara si min pappa så skrattar jag, vet inte varför men han e bara för rolig ibland.
♥ Kittlar nån mej så skrattar/skriker jag tills jag int får luft mera.
♥ Jag är alltid glad och tror att alla mina närmaste vet om det vid de här lage.
♥ I'm always happy and I like it.
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0