Härlig lördag

Började min lördag med att jag blev påhoppad och attackerad av min syster som tyckte att jag inte alls skulle få en lång och skön sovmorgon. Fick bara snällt stiga upp, duscha och fixa mej och sedan drog vi ut med bilen, ett besök till stan och sedan var det övningskörning som gällde för mej, ojj tänkte jag är det nu jag skall dö? Det gick hur bra som helst bortsett från motorstopp och en rejäl bromsning och en fin kommentar utav min syster: "jag vill inte vara i trafiken när du får körkort". 
Senare på dagen gick jag tillsammans med min syster till hennes pojkvän och där satt vi och spela Gta nån timme, trodde aldrig att någon skulle behöva få se mej spela det för jag är verkligen ingen spelmänniska men det var hur roligt som helst förutom att jag dog typ hela tiden och skrattade för att jag tyckte jag var så skit. Så har vi testat det oxå och något jag nog gör flera gånger!
Efter att ha spelat några timmar var vi bara tvungna att gå ut och gå, och gick ett par kilometrar och var nog dom nologaste människorna i hela stan den stunden, joo vi gjorde följande: red på varandras ryggar, hängde i träd, fotade dom snyggaste bilderna och så filmade jag då det galnaste paret gjorde bort sej totalt! Just ätit pizza och nu skall jag avsluta den här lördagen med resten av familjen framför tv:n och godis :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0