Hemma dag

 
Hälsningar från sjuka jag! Min mage har krampat heeela natten, sovit några knappa timmar, ätit en hel karta med värkmedicin det senaste dygnet och är yr och mår dåligt av att ha såna magkrämpor. Blev hemma från skolan idag för att få vila ut och att magen skulle nångång kunna få bli bra, kan inte sova för går inte att ligga, kan inte sitta för då tar det som sjukast, äter ingenting för ingen mat smakar, dricker en massa vatten och cola för är helt beroende av det. Skall nu hoppa i mina springskor och gå ut och gå några timmar, för det är då jag inte känner av nånting, imorgon får jag välja mellan skola eller läkarbesök!

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

sv: Tack :D Kanske ställer en fråga sen!

2013-10-26 @ 17:29:56
URL: http://jonza.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0