+ och -

+ Det är höstlov från skolan.
+ Berlin resan närmar sig, 48 dagar kvar.
+ Göteborg resan närmar sig, 71 dagar kvar.
+ Skolan går bra igen, är godkänd i precis alla kurser.
 
- Det är kallt ute.
- IA:n (praktiken) närmar sig.
- Skall vara 3½ månad på praktik efter julen, vill absolut inte.
- Jag är skoltrött.
 
Andra höstlovs dagen idag och gårdagen var en massa busandes med mina tre småkusin gossar, gjorde ärenden in till stan och chillade ensam hemma hela dagen. Idag hade jag en kort sovmorgon som aldrig uppskattas av mej, hoppade in i bilen trött och iväg till Ekenäs för lite ärenden där och sedan hem tillbaka! Dagens planer är lite oklara, först skall jag hoppa in i mina röda gummistövlar och traska ut i regnet och resten av dagen får bli som den blir. See you later :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0