Ekenäs marknad

Igår var jag i Ekenäs hela dagen. Först vanlig skoldag, sedan kalas för min kusin och en massa kusinbus och kramar på det. Klockan 18 drog jag till marknaden med Izabell, där jag mötte upp en massa Hangöbor, Karisbor, Ekenäsbor och en Sibbobo som vi hängde med där. Själva marknade var inget vidare bra, men bakom simhallen hände det en stund tills polisen jagade iväg alla och alla Hangöbor och Karisbor samlades vid tågstationen resten av kvällen där vi hade skitkul tillsammans. Klockan 23 tog jag ett proppfullt tåg hem till Hangö, hade en grym kväll med härliga människor. Idag har dagen börjat vääääldigt segt, trött och huvudvärk och nu skall jag färga mitt hår! :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan! :)

2013-09-23 @ 20:13:44
URL: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0